zondag 29 maart 2009

Vakantie

Eerste even een foutje rechtzetten. Jullie paasvakantie begint maar volgende week. Ik was even een weekje fout.
Donderdagavond de bevalling van onze schoonzus meegemaakt. Echt een hele belevenis. De baby was nog geen uur ter wereld of mama en baby waren al te voet naar huis aan het stappen. De familie moet zelf voor eten zorgen en na de bevalling de kamer kuisen.
Toch wat anders dan bij ons is de naam. Het is een meisje (net de mama, ik vind dat alle baby'tjes en kinderen hier erg op hun ouders lijken) maar ze heeft nog geen naam. Dat wordt pas na een week gegeven.
Vrijdag: afscheid op school. We hebben pannenkoeken gebakken voor de leerkrachten. Ze waren er erg blij mee. Als geschenkje kregen we een handtas uit slangenleer. Hmmm, jullie zullen het wel zien als ik terug ben.
Dit weekend naar Waza park geweest, wat dieren gezien, vooral veel giraffen die tot mijn verbeelding spraken en waar ik mooie foto's van heb.
Voila nog een weekje hier in Mokolo en we gaan naar het zuiden. Wat gaat de tijd snel.
Tot binnenkort
Nina

5 opmerkingen:

  1. Nieners!

    We missen je hier! Ik kan niet wachten om al je wilde verhalen 'life' te horen!!!!!

    De Greta
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een v! :-) Mijn excuses!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Nina, proficiat met jullie prachtig werk in Mokolo en met de manier waarop je ons op de hoogte hield van jullie belevenissen. Ik wens jullie nog een goede vrije week, een boeiende, vlotte(?) terugreis naar yaoundé en hoop hier ook iets over jullie belevenissen te kunnen meemaken.
    Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kristien uyttersprot31 maart 2009 om 02:50

    Dag Nina,

    Ik vind het heel leuk om je ervaringen te kunnen lezen via internet. Ik heb de indruk dat je al veel hebt beleefd. Het is waarschijnlijk een hele belevenis daar in Kameroen!!!
    Hier schijnt ondertussen de zon en is het 12°C.

    Vele groetjes,
    Tante Kristien,Nonkel Wim,Fien,Jona,Tijs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha Slangenleer, Nice!
    dat wil ik wel eens zien!

    Tot Binnenkort!!
    WHAAAAAA :D

    BeantwoordenVerwijderen