donderdag 22 januari 2009

nog 10 dagen.....

Aangezien hier nog niet zoveel opstaat en ik bijna vertrek (ja echt bijna!!), is het wel eens tijd om mijn reisplannen wat te verduidelijken.
Daarnet zijn Femke en ik voor de tweede keer deze week naar de ambassade getrokken en zijn met een visum (of vier) in ons bezit terug gekomen. Dus we kunnen vertrekken!!
Vrijdag 30 januari, geef ik nog een afscheidsfeestje in de Hopzaal. Allen daarheen.
Zaterdag 31 januari vertrek ik laat op den avond naar Parijs (jaja das wel ver, maar hierdoor hebben we een goedkopere vlucht). Ons ma en pa gaan ons (Nele en mij) met de wagen naar Paris Charles du Gaulle brengen. Allen daarheen ;-)!
Zondag 1 februari om 7u05 stijgen we op en gaan dan naar Zurich waar we om 8u25 reeds landen. Na enkele uren wachten kunnen we om 12u30 verdervliegen tot in Yaoundé Nsimalen waar we om 20u25 zouden moeten landen.
Vandaar moeten we nog 1800 km richting het noorden van Kameroen. We zullen een binnenlandsvlucht nemen of nog vele uurtjes op trein en bus zitten. Wat we precies gaan doen weten we nog niet. Ik hou jullie op de hoogte... als er internet ter onze beschikking is.

Voila, voor de meesten tot op het feestje!?

2 opmerkingen:

  1. Het begint inderdaad te naderen. Het zal zeker de moeite zijn. De elfde februari heb je al de dag van de jeugd en dat is een hele belevenis. De lagere scholen en ook alle andere scholen bereiden die optocht zeer goed voor. Alvast een zeer goede reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Nina, goed dat we horen dat alles nog is meegevallen voor de reis.
    We waren om 7u terug thuis. Vandaag is het om 7u deze morgen beginnen sneeuwen tot ong. 11u resultaat 5cm sneeuw en veel fileproblemen. Morgen allicht ijzel want het is hier maar nul graden! en kouder. Joren heeft hier de griep, hopelijk was je al niet besmet door zijn beest anders weet je wat je te wachten staat.
    Groetjes van ons allemaal. Kus. Ma Pa en de rest.

    BeantwoordenVerwijderen